FAQ (usein kysytyt kysymykset)
Verkkokaupasta
Mitä maksutapoja tarjoatte?
Maksu tapahtuu yhteistyökumppani Klarna:n kanssa, jolloin sinulla on vaihtoehtona maksaa laskuna, osamaksulla kiinteällä takaisinmaksuajalla, korttimaksulla tai verkkomaksulla.
Miten 5 vuoden takuu toimii?
5 vuoden takuu tarkoittaa, että jos tuotteessa ilmenee virheitä tai puutteita, korjaus on maksuton sinulle asiakkaana. Jos vika ilmenee 5 vuoden sisällä vastaanottamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarjoamme ratkaisun ongelmaan.
Huomaa, että takuu on voimassa vain, jos käytät Levoitin valtuuttamaa huoltoliikettä. Jos käytät valtuuttamatonta huoltoliikettä, takuu ei ole voimassa.
Tomitatteko tuotteita ulkomaille?
Emme, toimitamme vain Suomessa oleviin osoitteisiin.
Voinko hakea tuotteen varastosta tai myymälästä?
Meillä on käytössämme verkkokauppa mikä tarkoittaa, että lähetämme tuotteemme keskusvarastosta Oslon ulkopuolelta. Tuotteita ei siis ole mahdollista noutaa kaupasta tai varastoltamme.
Varastossa olevat tuotteet pakataan tilauspäivänä, edellyttäen että tuotetta on saatavilla ja että tilaus tehdään ennen klo 12.00. Toimitusaika on 2-4 päivää.
Voinko tilata asiakaspalvelun kautta?
Tällä hetkellä maksaminen tapahtuu yhteistyökumppanimme Klarnan kanssa joka tarkoittaa että tilaaminen ei ole mahdollista asiakaspalvelun kautta. Tämä johtuen siitä että sinun on annettava henkilökohtaisia tietoja maksun yhteydessä. Verkkokauppamme ovat salattuja verkkosivustoja, jotka takaavat turvallisen kaupankäynnin.
Asiakaspalvelu voi tietysti auttaa kysymyksissä verkkokaupasta tilaamisesta Klarnan avulla, mikäli tästä on kysyttävää.
Onko mahdollista muuttaa tilausta?
Jos tilaus ei ole vielä pakattu, voimme mahdollisesti muuttaa väriä tai poistaa osia tilauksesta. Suuremmat muutokset edellyttävät tilauksen perumista ja uuden tekemistä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi tarkempia tietoja mahdollisista muutoksista. Kun tuote on toimitettu, sinulla on 30 päivän palautusoikeus, mutta tuotteen vaihtaminen ei ole mahdollista.
Voit tilata uuden tuotteen palautusoikeuden hyväksymisen jälkeen.
Onko mahdollista yhdistää useita tilauksia?
Useiden tilausten yhdistäminen ei ole mahdollista, koska tilaukset käsitellään välittömästi. Jos haluat yhdistää tilaukset, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian tilauksen jälkeen, ja voimme yrittää peruuttaa tilaukset, jotta voit tehdä uuden tilauksen yhdistettynä toimituksena. Tämä on mahdollista vain, jos tilaukset eivät ole vielä käsitelty.
Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen jälkeen?
Turvallisuussyistä tilauksesi toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa, mikäli olet valinnut Klarnan laskutustapana. Tämä siksi koska haluamme estää petoksia sekä varkauksia tapahtumasta.
Suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä mitä pikaisimmin tilauksen muutoksista.
Kuinka tilauksen voi peruuttaa?
Tilausta voi peruuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, jos se ei ole vielä pakattu. Jos tilaus on jo pakattu, sitä ei voi peruuttaa. Kun tuote on toimitettu, voit palauttaa sen 30 päivän palautusoikeuden puitteissa.
Nopeuttaaksesi palautusprosessia, voit kieltäytyä vastaanottamasta pakettia postitoimistossa sen sijaan, että palauttaisit sen itse.
Mitä teen jos olen saanut väärän tuotteen?
Jos olet saanut väärän tuotteen, ilmoita siitä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Me käsittelemme asian ja varmistamme, että saat oikean tuotteen.
Mitä teen jos lähetykseni on kadonnut kuljetusyhtiön käsittelyssä?
Jos lähetyksesi on kadonnut kuljetuksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Kaikilla lähetyksillä on seurantakoodi, joka löytyy tilauksesi tiedoista.
Me teemme tarvittavat toimenpiteet löytääksemme lähetyksesi tai lähettääksemme sinulle uuden tuotteen nopeasti.
Mitä evästeet ovat?
Jos haluat tehdä ostoksia verkkosivustollamme, selaimesi täytyy hyväksyä evästeet. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallentavat tietoa tietokoneellesi tilapäisesti. Ne voivat esimerkiksi tallentaa kirjautumistietoja, muistaa ostoskorin sisällön tai seurata käyttäjän liikkeitä verkkosivustolla, mikä auttaa meitä räätälöimään sivustoa paremmin sinulle. Evästeet eivät ole haitallisia ohjelmia.
Tarkista selaimesi ohjeet saadaksesi lisätietoja evästeiden hallinnasta.
Kuinka tilaukset toimitetaan?
Pakkaamme ja lähetämme tuotteita arkipäivisin Skedsmokorsetin varastoltamme Norjasta. Jos tilaat ennen määräaikaa ja tuotetta on varastossa, se lähetetään saman päivän aikana.
Lue lisää kuljetuksesta ja toimituksesta täältä.
Kuinka palautusoikeus ja 30 päivän avokauppa toimivat?
Jos olet tyytymätön ostokseesi, voit palauttaa tuotteen kuluttajasuojalain mukaisesti, ja tarjoamme myös 30 päivän avokaupan. Tuote on palautettava muuttumattomassa kunnossa, hyvin pakattuna, kaikki tarvikkeet mukaan lukien, ja vastaat toimituskuluista. Rahat palautetaan 14 päivän kuluessa hyväksytystä palautuksesta, mutta räätälöidyt tuotteet ovat poikkeuksia palautusoikeudesta.
Lue lisää palautuksesta ja palautusoikeudesta täältä.
Kuinka huolto ja reklamaatio toimivat?
Tarjoamme 5 vuoden takuun, joka kattaa osto-oikeudelliset viat ja puutteet, kunhan käytät valtuutettuja huoltoliikkeitä Levoit sopimuksen mukaisesti. Reklamaatiot on ilmoitettava meille kohtuullisessa ajassa vian havaitsemisen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun reklamaatioiden tai puutteiden käsittelyssä, ja noudatamme Kuluttajariitalautakunnan päätöksiä mahdollisissa riidoissa.
Voit lukea lisää tästä.
Tallennammeko luottokorttitiedot?
Luottokorttitietojasi ei tallenneta. Syöttämäsi maksutiedot liittyvät vain kyseiseen tilaukseen.
Lue lisää täältä.